selamat datang keduniaku

"duniaku tak seindah duniamu,,
tapi akan aku penuhkanya dengan membuat kamu tersenyum bila bersama denganku"

Thursday 21 February 2013

mengapa

lama sudah x meng update blog selepas 3 hari 3 mlm aku pusing2 kt blog nie,, selepas di kemas kinikan (kemas sgt terbur semacam jeq),,inilah yg dapat aku hasilkan memang x seberapa tp suka hati akulah,,,,,hemm selepas sekian lama x update perkara2 yang memuntah kuningkan orang lain aku mula balik,, nie semua gara2 terjebak bila membe sibuk update blog,, (konon x nk ketinggalan tp korang tafsir lah sendiri,,) blog nie pon muncul kira2 setahun yg lepas selepas cerita cinta luka,, (cisss luka sangat kan ) tp maap aku da banyak delete post2 2 sebb kalu korang baca aku dapat bayangkan betapa korang akn mengalirkan air mata walaupon x ikhlas kemudian korang akan mengambil bantal busuk korang untuk menahan kegelian pada ayat2 jiwang aku,, dan apabila ayahanda aku membacanya akan dikejarnya aku keliling kampung menggunkan lori JKV nya itu,,he8 oleh yg demikian aku delete la,,,

2 comments: