selamat datang keduniaku

"duniaku tak seindah duniamu,,
tapi akan aku penuhkanya dengan membuat kamu tersenyum bila bersama denganku"

Saturday 27 April 2013

mimpi??

yeahh meh aku nak cerita tentang mimpi aku malam tadi,, mimpi pon sibuk nak cerita,, (eah cerita aku suka aty aku la,, ) heeee :P. banyak2 mimpi mimpi tadi malam la buat aku pelik bin ajaib,, (sebb slalu aku mimpi benda2 yang menakutkn mcm2 bintng aku mimpi, tp mimpi nie lepas aq g berubat 2x baru aq mimpi selain bnda2 pelik n menakutkan 2,,) balik semula kat cerita aku,,

 aku mimpi aku duduk kt terminal bas ke air port mcam 2 la,, then tiba2 ada seorang makcik nie (aku x sure la aku kenal dia,, samar2) then dia datng tergesa2 kat aq keluakan cincin terus sarungkan kat jri aku,, tp perasan aku time 2 kt jari manis aku dah ada cincin then dia nak masukan kt jari telunjuk,, tp enth mcm mane cincin yg kt jari manis aq hilng tiba2 cincin makcik unknwn person 2 yg ada kt jari aq,, aq x sempt nak buat ape aq ase mcm ptung cendana pon ada time 2,,keras terkejuzzz,, cincin 2 longgar tp die ketatkan and kemudian aku nampak cincin 2 mcm nk ptah,, aku tanye die "eah knpe cicncin nie mcm nie" makcik 2 jawab,, "entah,, eah x pelah,, jage baik2" kemudian aku tersadar,,,

bila aku jage aku senyum sendri,,macam2 aku bisikn,, aku search intenet cari makna mimpi tadi,, apa aku jumpa dia kata akan ada org masuk meminang untk cincin 2,, tp bahagian cincin nk patah 2 hubugn aku dgn seseorg pon nk agak goyah,,,, aku pk blik hekkk pakwe, bf, gewe pon x dop guane org nk masuk minang,,keh8,, agak lame jugk la aku gelak sorang2 ble bce artikel 2,,,

tp kan lelaki yg mungkin anak makcik unknown person 2 mcm aku kenal,, hemmmm,,, macam lelaki yg baru aku kenal,, hemmm,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
macam,,,, someone yg,,,



2 comments: