selamat datang keduniaku

"duniaku tak seindah duniamu,,
tapi akan aku penuhkanya dengan membuat kamu tersenyum bila bersama denganku"

Friday 3 May 2013

aku dan kure-kure



okeh malam yang larut nie aku nak cerita pasal kure2.. ini kure2 bukan saya yang punya. tp membe yg sedp balik bercuti disuruhnya eden jagonye,,  nogori pulak,, kure2 alahai suke tegk die,, comel jeq (macm aku kecik :P pasan,,keh8) 1st time ske tgk tp membe kte "ko jgn lupe tuka air die nt busuk bg makan die skali sehari pkol 2",, itulah amant terakhirnya seblm die pulng ke kampung dengan bahgianya dan aku di sini bersama cik kura2 dia yg agak buas.

td pg kena cuci bekas dia,, alahai time nak pegang 2 gelinya,, die geletik2. alaaaaa,, tp demi amant,, wat muke cover cun depn cik kura2,, yes akhirya berjaya pegang die,, tp alahai die pnye laju berlari nasib ade pghdng klu x x tekejo eden. laju giler die ajaq aku men rounders nasib x ajaq men baling selipar,, heeee :p

nak cerita pasal makan die lax, menurut cik membe die kte bg makan sekali sehari 2 pon pkol 2,,, tp yg aq tgk cik kure2 nie asyk nk makan jeq,, klu aq x bg mkn die ngadap muke aku,, alahai comelnye kamu cik kure2,, pantng aku gerkn sikit plstik pallet die,, mulelah die men pusing2,, aku pon x der keje saje pusng2kan pallet 2,, he8 seronok pula,,

kesian kamu,, tp td aku tnye membe yg penah bela kure2,, selain aku wat research(ceh nk wat asgmnt pon aq mls nk research tp demimu cik kure2) die kte kure2 x boleh bg mkn bnyk2 nt mati,, owhhh okeh memng x boleh la,, n kalu x bg makn pon die boleh tahn 3 hari x pon pling lme seminggu,, owhh okehhh,,,

hai cik kure2 kamu sangt comel,,, nak tidow la,,, nyte cik kure2

No comments:

Post a Comment