selamat datang keduniaku

"duniaku tak seindah duniamu,,
tapi akan aku penuhkanya dengan membuat kamu tersenyum bila bersama denganku"

Sunday 26 May 2013

erkkk,,emmmm,,hemm,,,hekkkkk,,hukkk,,hahhh

da lame x tulis,, ehh taip la,, da lame x taip,, kadang2 bile tulis bukn2,, taip la,, okeh kadang2 bile taip bukan2 rase akan ade ramai sgt org menyampah,,hu8,,,
erghhhh suke hati hamba la,, eh nie teater PGL pnye pasal la nie,,,
lame dah x menjenguk blog sendiri,,
x de idea ,, kosong,,kosong,,kosong ,,,
bz pon ade sebnrnye,, nak final okeh final,, bpe ary jeq lg,,
tp aku??
aku bukak buku 1 jam jeq dpt bertahan selebihnye mata aq akan berair  kemudian aku akan menguap tanpa henti,, yeah itu adalah simptom2 kebosann melanda bila aku stdy,,,,,
6 paper semua paper bukan senng tp aku masih lg slumber jeq muke,,,
sejak bila aku pandai wat muka series?? (2 minit pk kejap,,)
1st paper kaunseling kelompok 2hb okeh,,,
last paper 12hb psikologi sosial,, (12 hb?? r u remember something about this day?? okeh just forget it,,,)
then bnyk2 paper aku rase yg aku rase buat aku stress adelh paper psikologi,, psikologi,,, dan psikologi,,, (haiyooooo trademark prof,,heee (proff saye minta maaf,,, :( ) )
okeh aku merepek dan terus merepek memng aku suka ckp bukan2 smpai kdng2 org menymph,,,
erghhh mulut nie memng suka cakap laaaaaaaaaaaaa,,,

No comments:

Post a Comment