selamat datang keduniaku

"duniaku tak seindah duniamu,,
tapi akan aku penuhkanya dengan membuat kamu tersenyum bila bersama denganku"

Sunday 9 June 2013

A few days


menghitung hari~~~ ewahh teruja gembira excited happy semua ade nak balik kampung weyh,, kira pnye kira 2 bulan lebh x balik :),,, almaklum belajar nak kat OVERSEAkn,,,
tp,,,tp,,tp,, n tp,,
hemmmm sebelum 2 sekarng tengah musim berperang,, berperang bersama exam,,
YA ALLAH kuatkanlah hati hamba MU ini,, aku sudh semakin LOST~~~ x tw kenape,, mungkin exam pack n terlalu pack yg paling sadis paper killer semua rapat2,,, :'( (tp aku sempt lg berfb,,running man,,twitter,, tagged,, n berblog,, haii2)
ibu ayah doakan anakmu berjaya dimedan perang,,
berakhir paper bererti berkahir lah sem 4 aku dgn jayanye,, jaya ker?? in shaa ALLAH, dipermudahkan,,
tp rase mcm terlalu sekjp sudh 4 sem bermakna dah 2 tahun masuk sem ke 5 dan total 3 tahn kt sini,, YA ALLAH terlalu cpt masa berlalu,, tp apa sebenarya yang aku dah capai sepanjang kat sini??
bila ingt balik memori dr sem 1 hingga sem 4 nie mcm2 bnda jd terlalu mcm2,,,
menangis sebb terlalu jauh,,rindu famili,, rinduu bf (suatu ketika dulu),, gaduh dgn membe smpai kena boikot pon ade,, (tp aku pon x tw aq kena boikot membe yg btw sb aq jenis mlz nk tw sgt hal diorng2 nie,,) kena boikot sebb ape?? hee biaselah aku x puas hati terus sound direct x denye nak simpn2 bagai (tp asenya?? ermm... ) 
mcam2 terlalu mcm2 terjadi sebenanyr dalm life aku,,, phit manis buruk baik smua ada,,, yang penting semua nie mengajar aku menjadi kuat tabah cekal walau apa pon benda jadi,,,
sejak duduk sini ramai ambil bert,, membe2 pon rajin ajaq balik rumah tp aku x nak,, hee.. seyes aq x pandai dok rumh org,, sebb aq ade bad habit,, kadang tw membe kecik aty sampai mlz dah nak ajaq stay uma diorang tp aq?? he8 maaf semua bukan x nak tp aq x selesa duduk rumah org,, (membe pernah saound habis ko mcm mne kau nak duduk rumah mertua nanti?? aq?? hemmm,, hemmm hemmmm) biar masa yang menetukan segalanya,,
hemmm sebenarnya aku suka bergerak sendiri seorang,, bukan sombong tp inilah cara aku,, aku mals nak susahkan orang lain,, sebb aku sendri mlz bila disusahkan,,, tp aku x kish org buat aku aku noo halla,, tp jgn sampai aku membalas,,, kadang2 aku suka melarikan diri cuma org perasan @ x aja,,
YA ALLAH permudahkanlah aku disini,,
ALHAMDULLILAH saja nak kongsi aku berjaya khatam buat kali kedua sejak duduk sini,,
aku khatam mase malam isra mikraj,,,
ALHAMDULLILAH,,ALHAMDULLILAH,, ALHAMDULLILAH YA ALLAH,,
jahat macam mana pon benda aku lakukan aku cuba cari AL-QURAN untk bershkn balik aty aku,,
ya aku sedang cuba berubah,, memng bukan senang tp aku cuba,, in shaa ALLAH,, apa aku percaya sepanajng nak kejalan berubah memng banyk benda yg menguji akan berlaku,, sama ada kita kuat atau pun x aja,,
x sabar nak balik,, nak sambut puasa dah kan,, tp puasa sunt x pernahnya nak buat bnyk2,, ish2,,
nasib puase ganti dah buat,, ALHAMDULLILAH,,
rase panjang sangat bebel nie,,he8,, maap kalu rase muak,, aku taip ape aku nak taip,, ape aku cakap aku cakp,, malas nak simpan buat sendiri sakit hati buat hape,, hee :p
okeh nanti rajin aku update lagi ye kisah ape2 jeq la kisah,,,hee ape pon good luck untuk semua yang tengah ambil exam,,,doakan aku jua ya,,aamiin (mcm nak cuba berDEKAN sem depan IN SHAA ALLAH ade rezeki,,, kalu x dpt  in SHAA ALLAH sem dpn cuba lg) ,,


No comments:

Post a Comment