selamat datang keduniaku

"duniaku tak seindah duniamu,,
tapi akan aku penuhkanya dengan membuat kamu tersenyum bila bersama denganku"

Saturday 22 June 2013

bila itu kata ku

manusia diciptakan dengan wujudnya ego dalam diri,, ego kadang-kala yang membawa erti segalanya..kerana ego juga kita berdiri hari ini,,ego ego ego,,,frued sendri mengatakan ego merupakan pendirian dalam seseorang yang dibawa oleh id,, manakala superego merupakan pendirian luaran atas sifat2 yag didik oleh keadaan dari persekitaran seperti ibu bapa,,,

okeh masuk psikologi sudah,,

bila itu kata ku itu jua mahu ku,,

hemmm,,, aku budak degil kalu bahasa german nye 'begudul', ape kata aku itulah yang aku nak,, kadang2 parents aku pun kalah dgn aku,, (tp selalu ayah yang byk layan kerenah aku ibu buat x paham jeq,,)
bila aku nak something aku aka dapatkanya bila aku dah x nak 'u can get lost'..

macam dalam bercinta,, kalu aku suka someone aku akan  dapatkanya tp buat masa nie aku belum pernah lagi la rampas merampas,,,  opssssssss,,, heee. bila aku betul2 sukakan someone aku akan kejar dia tp kalu x layan aku try lg,, ha8 gatal sangat aku nie,, tapi bila aku x nak kau call la 4ribu kali hantar mesej dgn ayt2 jiwang karat sedih medih memang aku buat x paham jeq la,,, itu bila aku x suka.. tapi jangan sampai aku suka,,, ketawa jahat  sekejap bhahahahahahahahah,, tapi kadang2 manusia nie bila kita kejar dia lari macam kena ligan dengan anjing tapi bila kita x kejar dia datang balik,, time 2 kalu aku minta maap kau ekcident patah riuk pon aku x nak ambik tahu,,, PAHAM!!!!! (KADANG2 KITA KENA ZALIM TP INILAH SEBENARYA EGO).

manusia manusia manusia,,,

No comments:

Post a Comment