selamat datang keduniaku

"duniaku tak seindah duniamu,,
tapi akan aku penuhkanya dengan membuat kamu tersenyum bila bersama denganku"

Sunday 12 May 2013

berakhirlah sudah



berakhirlah sudah penantian selama 4 sem,, 4 sem menunggu saat yg membahagiakan,, bukan saat nk mendirikn rumhtngga ok,, tp saat2 dmana ko-k habiss!!! yeeehaaa,, exctd bebenor gamakya,,, aku bukn exctd ape tp exctd sbb lps nie x pyh la aq bgn pagi2 nk g ko-k pas 2 x de mase cuti,,(mesti nampk teruk sgt as a perempuan??heee) ape pling aq exctd ialh leps nie da x pyh aq isw if x dtg ko-k,, owhh sekali x dtg suda ada itu surt amran,, x mau aq repeat weyh,, cukup la 4 sem nie,,penantian satu penyeksaan tw,,

biarlah
org nk kte aq gedik,,,aq mengada2,,, or whtever u wnt 2 said,,,
lihat mke aku ade aku kisah,,
x sama sekali,,,

lepas nie makin pnjng la cuti aq,, makin lmbt la aq blik u,,,he8
bnde paling aq lemh ialah balik u,,, balik u,, balik u,,
kenape??
sebabnya aku ,,ermmm
enth tp yg pntng aq exctd sgt ko-k habis,,, yehaaaaa


okeh gambr 2 betapa aku exctd bgmbr lepas habis ko-k
aku amex ko-k ape??
he aq amex ko-k ape??
hee aku amex ko-k gamelan n selalu mke aq lah yg akn ken mrh sebb aq slalau ngntuk dlm kelas,,
n ayt yg akn cikgu selalu cikgu mrh aq bila dpt detect aq mengntuk,,,
"awak nie zuraidah lagu da ade tempo x masuk!!!"
tp bile aq da ngtuk mrh mcm manelah aq still mengntuk,,,
maafkan saya cikgu,,, peace
okeh gamelan sape yg terpilih akn dbwa men untuk piesta konvo??
aq memng x terpilih sbb aq x nk n awal2 lg aq da men2 dlm kels sbb aq malz men utnk konvo,,,
memng nmpk best tp,,,,,,

tp bwu aq pasan aq x de gmba lax mase men gamelan,,,
kecewa disitu,,,sebbnye x de kengnn n ergghhh,,,

okeh kt bwh nie gamba geng2 gameln aku,,,
tp sebenrnye x semua aku kenall,,
diorng nie semua pemalu n aku memng ermmm bukn x tw mlu tp hyper sikt,,,
tgok pntng amex gamba mesti nk kt depn sekali,,,,heee
kenangn selama 4 sem,,,



                                      

No comments:

Post a Comment