selamat datang keduniaku

"duniaku tak seindah duniamu,,
tapi akan aku penuhkanya dengan membuat kamu tersenyum bila bersama denganku"

Monday 16 September 2013

JOHOR BAHRU ------> UUM SINTOK KEDAH 12 JAM PERJALANAN 689KM,,,

sedar tak sedar 5 sem sudah perjalanan aku kat sini,, bermacam dugaan cabaran aku tempuh,, jauh dari keluarga bukan lagi masalah sebab aku dah biasa cumanya rindu tu kalau dah datang macam nak berlari balik johor,,,

JOHOR BAHRU ------>  UUM SINTOK KEDAH 12 JAM PERJALANAN 689KM,,,

kenangan demi kenangan dilepaskan satu persatu,, menempuh cabaran baru juga satu-persatu,, pejam celik semakain dekat dengan tempoh habis belajar,, cumanya sedar atau tidak apa yang diperolehi sepanjang perjalanan kat sini,, melihat senior konvo juga teruja untuk tekad dan mengengam segulung ijazah dengan sebaik mungkin,,

sem baru ,, baru sem 5,, baru,, tapi dalam tak sedar masa 2 akan berlalu dengan cepat dalam diam juga blog nie aku create semasa aku sem satu ,, yea blog nie sama tua dengan perjalanan aku kat sini,,, alhamdullilah result semakain membaik dan akan membaik,,, in shaa allah doa kalian juga,,

pasal skema sangt niee,, -_-

sem nie sem paling sopan aku,, sebabnya nak ker tandas pon bertudung,, huaaa okeh set kt otak untuk jage aurat dari pandangan lelaki bukan ajnabi,, tapi kalu nak kua g tandas pon kena huaaaaa,,, nie semua gara2 kena tuka bilik tuka wing la,,, erghhh sebelah blok lelaki duduk,,, tp dalam pada masa yang sama boleh jugak aku mencuci mata,,heee =D ekekeke,,, okeh sambil menyelam minum air,, cuci mate jeq okeh nak berkenan or terkenan tu 2 x mungkin sebab entah,,, sem nie aku dah macam junior baru masuk beli tempat iron bajulah beli bantal baru beli cadar tudng baru baju baru kasut handbag blablablablabla,,, eah mcam baru masuk jeq,, kadang2 pk padahal dah sem 5 sem 5 okeh azu sem 5 ,, alla aku ade lg 2 sem pe kt sini x salah kn nk mebeli belah,, okeh fine,,

tajuk blog lain taipnye lain,, alahaiii

okeh jrak perjalanan jb ke sintok,, sintok ke jb ,,, semoga selamat sepanjang perjalanan 2 bertarung nyawa bila kita ada kat jalan raya sebenarnya,, berdoa sebanyak yang mungkin in shaa allah selamat atas hendak-NYA,, perjalanan yang merentas pelbagai negeri melaka->n9->kl->perak->pining->kedah fuhh semput kuak lentang jgn cakapla dalam bas 2,,,

blurr x tw nak taip ape tp macam banyak nak cakap sebenarnya,,,hee

p/s:admire pada lelaki yg bela dan buat janggut seline yg memnjang,,,
      nampak mcam,, sukenye tengok alahaiii


No comments:

Post a Comment