selamat datang keduniaku

"duniaku tak seindah duniamu,,
tapi akan aku penuhkanya dengan membuat kamu tersenyum bila bersama denganku"

Wednesday 3 July 2013

he's getting married

assalammualaikum selamat petang,,

aku datang lagi dengan entry terbaru aku,,hemm kali nie tajuk agak menarik sebb my ex getting married u know,,, not only one but both of them,,,hu8

m i sad?? sincerly perasaan 2 memang wujud tp,,, it happen when i heard at that time,, only at that time,, but after that i dont feel anything,, aku x tw kenape mula2 jeq mcm frust gler,, tapi lame2 aku eh ade aku kisah,, series aku x tw kenapa aty makin keras,,, aku cuma mampu doakan yang terbaik jeq if both of them not my future i dont care because ALLAH know the best 4 me. m i right??

sometime others people said what happen with u?? nothing happen 2 me la dear. aku cuma positvekan diri if both of them not married with me its mean they mate its not written to me,, ex aku nak kawin,, aku bler lagi,, bila soalan ini ditanyakan aku cuma hanya mampu tersenyum,, tapi dalam diri aku kate aku kena ubah diri aku dulu jika aku nak dapatkan jodoh terbaik ,,, aku baru 22 lame lgi perjalanan aku,, in shaa allah,, ade banyak perkara yang aku perlu betulkan jika aku nak someone yang betul2 untuk aku,, perempuan yang baik untuk lelaki yang baik dan lelaki yang jahat untuk perempuan yang jahat begitu jua jika hari ini kamu sedang membetulkan diri kamu in shaa allah jodoh kamu jua untuk mereka yang sedang perbetulkan diri,, in shaa allah.. ALLAH kan ade,,,

setiap ape yang kamu lakukan hari ini ada balasanya,, ada petikan buku kenapa wujudnya syurga dan neraka berkata jika hari ini kamu mengerjakan perbuatan yang baik akan datang sepuluh yang baik2 untuk kamu,, andai kamu mengerjakan perbuatan buruk kamu hanya dapat apa yang kamu kerjakan,,, so aku nak perbetulkan diri dulu,, memang susah tapi x salah mencuba,,,

okeh apa pun ex aku nak kawin,, tahniah untuk mereka berdua,,hik8
secara jujur ex yang 1 u nak kawin tahun depan (baru jeq die updte status) tp kenapa aku x rase ape2,mungkin banyak perkara yang buat aku x dapt terima die lagi,, memang aku dah maafkan tp untuk melupkan stp ape yg dilakukan memg payah,,,, tp len dgn ex yang emm yang sebelum 2,, menagis jugak la mase 2 dgr (mase 2 aje skrng ko nak tongang langang dgn tunang ko aku x hambek tw,,) die nak kawin  sakarag da bertunang,, tp lame2 aku redha kan aje,, ex yg dulu hemm ,,,,

okeh aku dah melalut nie,,, ape pun tahniah keduanya,, aku doakan terbaik untuk kalian,, ALLAH sentiasa adil kan,, 

No comments:

Post a Comment